Potrzebuje położnej do wizyt domowych

tomaszkowal
Posty: 25
Rejestracja: 08 maja 2016, 15:46

Potrzebuje położnej do wizyt domowych

Post: #34 tomaszkowal
23 maja 2016, 11:36

Dzień dobry, poszukuje sympatycznej położnej, która dojeżdża do mieszkań. Jest mi ona potrzebna na dłuższy czas do pomocy w opiece nad moją mamą. Nigdy nie miałem potrzeby korzystać z usług takich osób, więc jestem całkowicie zielony w tej kwestii. Dlatego będę wdzięczny za pomoc w znalezieniu pielęgniarki oraz informacje jakie są koszty za ich pomoc.

podobne tematy:

adamniczyj
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:47

Szukam pielęgniarki świadczącej wizyty domowe

Post: #35 adamniczyj
23 maja 2016, 13:07